loading...
اهنگ های فوق العاده عالی و ناب
مرتضی علیزاده بازدید : 103 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید  پویا به نام عاشق میشم

دانلود آهنگ جدید پویا به نام عاشق میشم

 

متن آهنگ عاشق میشم

وقتی دستاتو میگیرم تو دستام، از تو پر میشه لحظه لحظه فردام
دارم با فکرت دنیامو میسازم، دارم پیش تو میسوزم میبازم
دارم خونمو رو ابرا میسازم، چیزی جز عشق تو نمیخوام
دارم عاشق میشم، دارم عاشق میشم، نرو تنهام نزار، منو یادت بیار
وقتی بی تابی از تو گر میگیرم، وقتی بی خوابی از دنیا دلگیرم
وقتی میخندی رویامو میبینم، بهم دل میدی پای تو میشینم
پای قلب تو رویای شیرینم، چیزی جز عشق تو نمیخوام
دارم عاشق میشم، دارم عاشق میشم، نرو تنهام نزار، منو یادت بیار

دانلود آهنگ جدید پویا به نام عاشق میشم دانلود آهنگ 

 

برچسب ها عاشق میشم -پویا ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 1,296
  • بازدید کلی : 73,842