loading...
اهنگ های فوق العاده عالی و ناب
مرتضی علیزاده بازدید : 51 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای عماد طالب زاده به نام خیال تو

تنظیم: رضا تاج بخش – میکس و مسترینگ: میلاد فرحی – آهنگ: علی علوی – ترانه مهرآئین

Emad Talebzadeh دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام خیال تو


۱۲۸-mp3

Emad Talebzadeh – Khiale To

 

متن آهنگ خیال تو

 بهت بدجوری وابسته ام که اینجوری بهم ریختم
همه حرفامو تا امروز نگفتم
تو دلم ریختم
تو پیشم نیستی و هرشب دارم از غصه می پوسم
دلم میگیره وقت خواب
که چشماتو نمی بوسم
چه لحظه های بیرحمی داره صبرم تموم میشه
تو نیستی و یه روزخوش
تو دنیا آرزوم میشه
تمام سهم من از تو همین بوده که تنهاشم
روزایی که تورو می خوام
فقط دلتنگ تو باشم
.
.
.

نمیشه زندگی بی تو هنوزم باورش سخته
تو رفتی و خیال تو
هنوزم روی این تخته
تو این خونه بدون تو شبا تاریکتر میشه
جای خالی آغوشت
به من.نزدیکتر میشه
همش حس میکنم کم کم دارم از یاد تو میرم
چه سخته درک این احساس
که دستاتو نمی گیرم بهت بدجوری وابسته ام که اینجوری بهم ریختم
همه حرفامو تا امروز نگفتم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 67
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 222
  • بازدید سال : 1,471
  • بازدید کلی : 74,017